Bloggstarter

JAHA... Här sitter man helt plötsligt med en ny blogg, ett resultat av en sen torsdagsnatt plus en massa jobb från gumman idag medan jag var på jobbet (tack älskling).

Har idag jobbat min sista dag innan jul och nyår drar igång, tänkte vara ledig både måndag-tisdag nästa vecka och under mellandagsveckan. Javars, det kanske blir lite konsultering per telefon om det uppstår något problem plus kanske någon timme med fakturering och lev.fakturor. O gud va kul det är och skriva om jobbet ;P.

Ska bli så skönt att få ca 13dagar oavbruten lugn och ro, om man räknar med helgerna förståss. I jul kommer det bli lugnt. Julafton blir hemma med Svärmora med hennes kjarl o Denises mostrar Anna och Lisa (undra om de vill lira GHWT?), juldagen tror jag blir med mina föräldrar. Dagen före julafton blir med Nicke och Hasse förmodligen (Lite gos sådär på uppestittarkvällen ). Nyår blir hos mina föräldrar.
Nu blev det plötsligt idétorka så då avslutar jag för denna gång.

Puss, kram o nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: Frida

Var så lite så ;)

2008-12-19 @ 17:37:57
URL: http://frisen.blogg.se/
Postat av: Svärmora

Ha, sicka bilder du pimpat sidan med !

2008-12-22 @ 10:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0