I väntans tider!

Det är sällan roligt att vänta på någonting, Än jobbigare blir det när ödet inte ligger i ens egna händer. De flesta av er vet redan om det, men för er som inte vet fick jag ett epileptiskt anfall fredagen efter nyår. Det jag väntar på nu är kallelse till provtagningar som kommer visa om jag har epilepsi i grunden eller inte. Fram till dessa prover har jag körförbud. För även om det kallas ett epileptiskt anfall är det inte säkert att jag har epilepsi, det får proverna utvisa eller om det händer något mer. Livets väg är krokig och detta känns som en skarp kurva.

Min lilla underbara tjej vände sig för första gången igår, självklar hade vi barnvakt just då men efter det så har hon vänt sig fler gånger också. Det känns som om hon börjar bli stor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0