Nya besked.

Nu har jag fått besked om att jag kommer få komma till sjukhuset under veckan för att göra prover. Vilka av de tre olika proverna jag kommer få göra och hur många vet jag inte, förhoppningsvis blir det någon som gör att jag får köra bil igen (Tycker det är så drygt att jag inte får göra det).

Denise jobbar på med sina åtaganden som vanligt, hon älskar att stå upp och hon rullar över från rygg till mage. Stolen, babygymet och babysittern (det sistnämnda helst framför TVn och kanske utbildningsradion eller något annat väl förkovrande så som barnkanalen).



Denise wanna rock! Som en välkänd låttitel i det närmaste heter :) Tyvärr rockar inte hennes pappa så mycket som han skulle önska just för tillfället. Mitt Guitar hero world tour står just nu och samlar damm. Ve och fasa!!! Längtar tills jag får klinka och slå igen. Målet blir att klara de flesta låtar på expertnivå om inte allt för lång tid på både trummor och gitarr. Basen klarar jag bra redan, den är mycket mindre komplicerad än gitarren. På trummor är målet "Foo Fighters - Everlong" och på Gitarr kanske Ozzy Osbournes "Crasy Train" blir lagom.
Hoppas det snart blir av.

Sov gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0